Sposób załatwiania spraw
Sposoby załatwiania spraw w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. St. Staszica w Opocznie:
Korespondencję można dostarczyć osobiście, drogą pocztową, faksem lub elektronicznie.
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z Kodeksem Postępowania Administracyjnego.
Sekretariat szkoły
udziela szczegółowych informacji, dotyczących sposobu załatwiania spraw.
Sekretariat szkoły przyjmuje podania, skargi, wnioski i pisma interesantów.
Godziny pracy sekretariatu:
- od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 16.00
- w soboty w godz. 8.00 - 14.00
- tel./fax 44 755-29-98
- e-mail: zszopoczno@wp.pl
Dziennik zmian strony
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 28-04-2015 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 662